I Just Fall In Love Again / Anne Murray

2017. 7. 12. 01:11Music/Music




I Just Fall In Love Again / Anne Murray

Dreaming,
I must be dreaming
or am I really
lying here with you?

Baby,
you take me in your arms
and though I'm wide awake
I know my dream is coming true

And oh,
I just fall in love again
just one touch and then
it happens every time

There I go by,
just fall in love again
and when I do,
I can't help myself
I fall in love with you

Magic,
It must be magic
The way I hold you
when the night just seems to fly

Easy for you
to take me to a star
Heaven is that moment
when I look into your eyes.

And Oh,
I just fall in love again
just one touch and
then it happens every time

There I go by,
just fall in love again
and when I do,
I can't help myself
I fall in love with you

Can't help myself
I fall in love with you



꿈이에요,
난 분명 꿈을 꾸고 있는 걸 거에요
아니면 내가 정말 여기
당신 곁에 누워 있는 건가요?

그대여,
당신은 날 당신의 품에 안고 있으며
난 잠에서 완전히 깨어있지만
내 꿈이 이루어지고 있다는 걸 알아요

오~ 그리고
난 또다시 사랑에 빠졌어요
단 한번 맞닿고 나서
매순간 그런 일이 생겨요

그렇게 또다시 사랑에 빠저
가게 되지요
그리고 내가 그럴 때면
난 당신과 사랑에 빠지는 걸
내자신이 어쩔 수가 없네요

마법,
그건 틀림없이 마법일 거에요
밤이 빨리 지나가는 것처럼 보일 때
나는 당신을 잡고 있어요

날 별로 데려가는 건
당신에겐 쉬운 일이죠
천국은 내가 당신의
눈을 바라보는 순간에 있어요

오~ 그리고
난 또다시 사랑에 빠져버렸어요
단 한번 맞닿은 후
매순간 그런 일이 벌어지죠

그렇게 또다시 사랑에 빠저
가게 되지요
그리고 내가 그럴 때면
난 당신과 사랑에 빠지는 걸
내자신이 어쩔 수가 없네요

당신을 사랑하게 되는 걸
나 자신이 어쩔 수가 없네요